Похід у музей одностроїв м. Львів

Похід у музей одностроїв

(захід поза сходинами)

Мета: Корисне проведення часу, дістати знання про розвиток та формування українського військового однострою у різних часових відтинках, та у різних український організаціях.

 

План:

– Збірка на площі Ринок, Львів (музей знаходиться саме там)

– Відвідини музею, ознайомлення з українськими військовими одностроями. (1 год)

– Підсумок відвідин музею (10 хв)

 

Виряд:  Хороший настрій)

Вечір пам’яті героїв Листопадового чину

Мета: Надати або освіжити знання юнаків про те, що таке Листпадовий чин, та про історичних осіб пов’язаних із ним.

Попередні приготування: знайти місце проведення вечору, знайти матеріали для гутірки.

План:

  • Збірка на місці проведення заходу.
  • Відкриття(20 хв)
  • Гутірка про Листопадовий чин (1 год)
  • Інтелетуальний змаг (по темі гутірки) ( 30 хв)
  • Перегляд документального фільму про Листопадовий чин (40 хв)
  • Співи(40 хв)
  • Закриття( 15 хв)

Гуртковий пікнік «Аліса в країні чудес»

Дата проведення: 3 травня 2015 р. Б.

Мета проведення: створити цікаву, неординарну атмосферу, яка дасть змогу більш відкрито спілкуватися та розвивати в юначок творчі якості; заохотити до читання літератури; навчити пекти тістечка, печиво та кекси.

Місце проведення: дім виховниці

Індивідуальний виряд: костюм, формочки для випікання.

Необхідні матеріали: посуд, столові прибори, стіл, стільці, скатертина, чайник, набір для випікання, фартушки, матеріали для прикрашання столу ( різні види тканини, кольоровий папір).

Кошторис: сума витрат складе 230 грн, тому варто зібрати вкладку з кожної юначки (в сер. – 30 грн, але вкладка залежить від кількості юначок)

План:

11:00 – збірка

11:10- 11: 30  – доїзд до будинку виховниці

11:45 – 13:45 – випікання кексів та печива, приготування пуншу

* Сайти з рецептами:

http://www.averiecooks.com/2014/02/the-best-soft-and-chewy-chocolate-chip-cookies.html

http://catchmyparty.com/blog/cinnamon-pumpkin-spice-muffin-recipe

http://lilluna.com/slushy-punch-recipe/

13:55 – 14:15 – прикрашання столу, переодягання в костюми

14:20 – 15:20 – чаювання

15:25 – 16:00 – підготовка, показ імпрезок на тему «Що було б, якби Аліса залишилася в Задзеркаллі?»

16:10 – 16:25 – нагородження власника найкращого костюму

16:30 – 17:00 – прибирання

17:40 – від’їзд додому.

Похід в “Експерементаріум” м. Київ

Хто?

Гурток з виховником

Ціни:

До 16 років:

Будній день – 65

Вихідний – 80

Дорослі:

Будній день – 85

Вихідний – 100

 

Музей популярної науки і техніки “Експериментаніум” – це науково-розважальний центр, створений для вивчення законів науки та явищ навколишнього світу. Науковий атракціон дає цікаву і доступну можливість безпосередньої участі в експериментах, дослідах та інших пізнавальних діях.

  • захопливе вивчення науки та історії її розвитку;
  • можливість проведення екскурсій, інтегрованих уроків, лабораторних робіт відповідно до навчальних програм;
  • можливість власноруч проводити досліди, експериментувати, брати участь у науково-розважальних шоу, курсах, лекція і майстер-класах.

Цей музей буде цікавим для юнацтва різного віку.

м. Київ, вул. Верхній Вал, 2А, тел.: (044) 425-75-40

Вечірка з гуртком. Суші, зелений чай і фільм

Мета:

Гарно провести час, здружити юнацтво

Що?

Вечірка

Де?

У виховниці вдома/ десь за містом/ вдома у юначки

Коли?

Коли завгодно

Хто?

Гурток і виховниця

Виряд:

– хороший настрій

– піжами

– спальники

–  гроші

Програма:

1. Гутірка про суші

2. Приготування суші

3. Розмови за чашкою зеленого чаю

4. Перегляд  фільму “Тисяча слів”

Інформація з Вікіпедії:

Суші  — традиційна страва японської кухні зроблена на основі рису, обробленого рисовим оцтом чи сіллю, та різноманітних начинок чи нашарувань, серед яких переважають морські продукти, але можуть входитим’ясоовочі, водорості, гриби чи яйця. Суші бувають сирими, приготовленими чи маринованими.

В Японії словом суші позначають широке коло страв, однак на Заході під ним помилково розуміють лише грудку рису покриту шматком сирої риби.

Існують різноманітні види суші. Вони називаються:

  • макі-дзуші (завиванці) — суші закручені у водорості норі. Від японського слова маку — «закручувати»
  • ніґірі-дзуші (стискунчики) — суші зроблені із грудочки рису з начинкою, спресовані у кулаці. Від японського слова ніґіру — «стискати».
  • інарі-дзуші (інарці) — суші виготовлені у вигляді мішечків смаженого тофу з рисом і начинкою. Від японського божества Інарі.
  • тірасі-дзуші (розсипанка) — суші зроблені з рису з розсипаним по ньому начинням називаються. Від японського слова тірасу — «розсипати». Різновид рибногоплову.

Історія виникнення суші бере початок у Південній Азії, де варений рис почали застосовувати для приготування і консервування риби. Очищена та розрізана на невеликі шматочки риба посипалася сіллю та змішувалась з рисом, після чого поміщувалась під тиск з каменів, який за декілька днів замінювався кришкою. Протягом декількох місяців відбувався процес молочнокислої ферментації рису та риби. Приблизно у VII ст. через Китай та Таїланд цей спосіб отримав рзповсюдження у Японії. Традиція споживання ферментованої риби збереглась і на сьогодні в країнах Південної Азії. Китайський ієрогліф, що перекладається як суші, означає «маринована риба», однак, власне традиція їх приготування у Китаї зникла. На сьогодні в Японії таким чином готують інарідзусі.

У XVII ст. з’явилось рисове суші, що включало в себе варений рис, рисовий солодморепродукти та овочі. Невдовзі почали виготовляти рисовий оцет, який додавали до рису, що виключило процес бродінняі суттєво зменшило час приготування суші.

У XIX ст. кухар Йохей Ханай з Токіо вирішив повністю відмовитись від маринованої риби і подавати рибу сирою. Таким чином процес приготування суші зменшився до декількох хвилин. Нове запропоноване суші швидко завоювало популярність і, в підсумку, з’явилось два способи приготування страви. Перший спосіб отримав назву Кансай — за іменем району міста Осака, інший — Едо, адже саме так до 1868 року називався Токіо. Миттєво з’явились ресторани та кафе, в яких пропонувалось суші, а у магазинах почав продаватись спеціально приготовлений рис для домашнього приготування суші. Відтоді процес приготування суші принципово не змінювався, лише з’являлися нові рецепти та інгрідієнти для страви.

Останнім принципово важливим етапом в історії суші було втіленням в практику приготування суші автоматів у 1980-х роках, так званих суші-роботів, винайдених в кінці 1970-х рр. Одна лінія суші-автоматів (кожен з яких виконує одну чи декілька операцій, починаючи від промивання рису та закінчуючи упакуванням суші у полімерну плівку) здатна замінити від декількох до декількох десятків професійних кухарів-сушистів, при цьому питання дотримання технології, правил гігієни та санітарних умов, дуже важливі через специфіку суші. Хоча технологія застосування суші-роботів розповсюджується, проте його поширення стримує масова думка, що суші повиннні обов’язково готуватися людськими руками.

Відвудування вистави “Сватання на Гончарівці” Львів

Тема: похід в театр на виставу “Сватання на Гончарівці”

Мета: прив’язати любов юнацтва до театрального  мистецтва

Місце проведення: Львів, театр імені Марії Заньковецької.

Вік учасників: 12-13 років.

Тривалість: 3 години.

Вкладка: квитки на виставу:20-30грн

Опис: для перегляду рекомендується вистава Сватання на Гончарівці

Інші вистави та розклад театру можна подивитися на сайті – www.zankovetska.com.ua

Опис вистави:“…   Казали люди, коли сватаєшся до дівки, то треба дивитися і на дівку, і на придане. Але ж воно по різному буває…
Може бути гарна дівка, а скринь нема. А як є скрині, то дівка якась не до ладу. А ще казали, що потрібно добре дивитись, бо любов, то – любов, а гарбузи на городі ще не перевелися.
Вродливі дівчата та мужні хлопці, запальні танці та співи, вир емоцій та почуттів.
«Сватання на Гончарівці» – це наш дух, наша традиція, наша історія

 

 

 

Одноденна гурткова прогулька на “Чортові скелі”

Місце: “Чортові скелі” – по дорозі із м. Львів до м. Винники

 

Час: теплий сонячний день без прогнозу на дощ

Цільова аудиторія: діти 10-14 років

Мета: провести час на свіжому повітрі, навчитись розкладати намет,        розводити вогнище, дізнатись цікаві факти на гутірці із природознавства, здруження гуртка із виховником та між собою.

Необхідний реманент: намет (и), сірники, матеріали для гутірки «Природознавство», фольга, мінімальне кухонне приладдя, приправи для приготування печеної картоплі

Вкладка: 6 грн на дорогу; 10 грн на продукти

Рамова програма прогульки:

1000              – зустріч на пл. Митній
1020              – виїзд до Чотових скель маршуткою 5а\105\110\102\36
1045               – прибуття на зупинку «Винниківське озеро»
1045-1030    – прогулька лісом до скель
1030-1045    – відпочинок, розповідь про місцевість
1145 -1200    – інструктаж із техніки безпеки та поводження із реманентом
1200 -1230    – розкладання намету (навчальне), пакування речей всередину
1230 -1300     – збір дрів
1300–1330     – розведення великого вогню для жару
1330-1400      – рухливі ігри на розсуд виховника\дітей
1400 – 1430   – підготовка картоплі до запечення (фольга, приправи…)
1430 – 1500    – креативне завдання на вибір виховника (пошук слідів\гербарію..)
1500-1530       – обід
1530 – 1600    – гутірка «Природознавство»
1600 – 1615    – рухлива тематична гра
1615 – 1700    – згортання, пакування, прогулька до зупинки

P.S. Початкову ідею було взято із мох спогадів про прогульку у новацтві. Ось лінк на публікацію далекого 2005 року: http://lviv.plast.org.ua/1611

 

Відвідування театру. “Гуцулка Ксеня”

Тема: похід в театр на виставу “Гуцулка Ксеня”

Мета: долучити до театрального  мистецтва та звернути увагу юнацтва на праила поведінки у таких закладах як театр.

Місце проведення: Львів, театр імені Марії Заньковецької.

Вік учасників: 13-15 років.

Тривалість: 3 години.

Опис: До перегляду рекомендується вистава «Гуцулка Ксеня» (можна обрати іншу виставу, але варто пам’ятати, що обрана вистава повинна бути актуальною для юнацтва, тобто потрібно зважати на такі фактори як вік , жанр та тема вистави).

Інші вистави та розклад театру можна подивитися на сайті – www.zankovetska.com.ua

Опис вистави:“…Ні лібретто, ні музика не могли зачарувати режисера своєю оригінальністю, але усвідомлення того, що в Галичині живе ще багато людей, які зберігають у своєму серці сентиментальні спогади, пов’язані з іменем Ярослава Барнича, та й оперета – жанр, за яким наш глядач скучив, спонукали маестро Стригуна до постановки цієї вистави.

То ж с самого початку “Гуцулка Ксеня” була приречена на успіх. Але хоча б на хвилинку відсторонимось від захоплених оплесків і спокійно спробуємо розглянути феномен успіху.

Перш за все – це глядач, якому потрібна саме така вистава. Глядач, втомлений від щоденних клопотів, глядач, який з радістю реагує на кожний жарт, на кожну нагоду бодай на мить забути про ті безкінечні буденні проблеми. І цю радість він отримує …”

Вкладка: квитки на виставу:20-30грн

Інтелектуальний змаг для гуртка

Мета: сприяти розвитку пізнавальних інтересів, уваги, пам’яті, швидкості реакції, ерудиції, логічного мислення, вміння працювати в команді, вихованню дисциплінованості, відповідальності, толерантності, ввічливості.

Дидактичний матеріал: перелік запитань.

Наочне оформлення: плакат – ігрове поле, сигнальні картки (за кількістю команд-учасників).

  1. Кожна команда грає за своїм ігровим столиком.
  2. Команда, що правильно відповіла на питання обирає тему.
  3. Кожна команда має сигнальну картку, яку капітан піднімає, якщо відповідь на запитання готова.
  4. Сигнальну картку капітан команди має право підняти після слова ведучого «час».
  5. Кожна команда має право відповідати тільки один раз.
  6. Питання ведучим зачитується один раз.
  7. Час для обдумування варіанту відповіді – до 1 хвилини.
  8. Якщо прозвучала підказка, бали не зараховуються, а запитання знімається.
  9. За кожну правильну відповідь нараховується один бал.
  10. Якщо правильної відповіді на запитання не прозвучало, то воно переноситься на наступну гру (або правильну відповідь озвучує ведучий).
  11. Переможцем визнається команда, яка за результатами гри матиме більшу кількість балів.

Скачати питання відповіді в форматі exl можна тут

Питання

Відповіді

Таблиця оцінювання

Гурткова гімнастика

Мета: Загальний фізичний розвиток та самовдосконалення юнацтва
Тема: Рух і краса – опора життя!
Вік: 15 – 16 років (дівчата)
Тривалість:
2,5 год.
Місце:
просторий дзеркальний зал (танцювальний)
Зовнішній вигляд: зібране волосся, лосини (мають добре тягнутися), футболка, майка (за бажанням), взуття для танців (чешки, джазовки). Одяг має бути зручним та вільним для виконання рухів
Додатково: Магнітофон
Підбірка музики (тут наведено декілька пісень, які допоможуть вам добре тримати ритм заняття)

  • Rihanna ft. David Guetta – Who’s That Chick
  • Pendulum – Painkiller
  • Morris T feat. Janie Romer – Reach For The Sun
  • Peter, Bjorn and John – Second Chance
  • Rihanna feat. Calvin Harris – We Found Love
  • Maroon 5 – Misery
  • Brooklyn Bounce, Marc Alex M. & Van Damme – Crazy
  • Fergie feat. Pitbull & DJ Poet – Feel Alive
  • A-Trak – Ray Ban Vision (Feat. CyHi Da Prynce)
  • Jonny Dav – Let somebody love
  • Inna – I want your body

Програма заняття:

Перед комплексом вправ кілька рекомендацій. Обов’язково розігрівайте м’язи перед вправами на розтяжку і гнучкість. Бажано виконувати ці вправи не окремо, а в комплексі з силовими тренуваннями, і тільки ПІСЛЯ них. Оскільки тренування «розм’якшить» м’язи, вам буде легше виконувати вправи на розтяжку і гнучкість. До того ж, розтяжка після тренування допоможе зняти м’язову напругу і втому. При виконанні вправ на розтяжку і гнучкість не поспішайте і виконуйте їх з затримкою в положенні.

Ø Збір о 16:00

Ø 16:00 – 17: 00 Проводимо розминку (необхідно розігріти м’язи)

На кожну вправу відводьте приблизно 4 – 5 хв.

  •  Комплекс вправ № 1  Розминаємо плечі. Підіймаємо руки вгору через боки. Виконуємо схрещували махи руками перед грудною кліткою «ножиці», потім обертальні рухи.
  •  Комплекс вправ № 2  Обертаємо тазом спочатку в одну сторону потім в іншу.
  •  Комплекс вправ № 3 Робимо нахили корпусом в сторони і вперед.
  •  Комплекс вправ № 4 Виконуємо махи ногами в сторони і вперед-назад.  Присідання (2 підходи по 2 рази, перепочинок між підходами 45 секнд)
  •  Комплекс вправ № 5  Початкове положення, стоячи, ноги на ширині плечей. Присідаємо на одну ногу, другу випрямляє. Чергуємо присідання, як би перекочуючись з однієї ноги на іншу. Намагаємося виконувати вправу максимально низько.
  •  Комплекс вправ № 6  Робимо вправу «Велосипед» (3 хв), продовжуємо виконувати вправу та при цьому нахиляємося вперед і назад (3 хв), те саме тільки в сторони (3 хв)
  •  Комплекс вправ № 7 Випади в перед. Чергуємо праву і ліву руку.
  •  Комплекс вправ № 8 Бігаємо по колу 10 хвилин максимально піднімаючи коліна вверх.
  •  Комплекс вправ № 9 Біг галопом по колу чергуючи ведучу ногу (3 хв)\
  •  Комплекс вправ № 10 Відпочиваємо, намагаючись розслабити кожен м’яз на тілі, глибоко дихаємо. (НЕ СІДАТИ!!)

Ø 17:00 – 18:30 Починаємо розтяжку
Відводимо на кожну вправу 4 – 5 хв

Вправа № 1:

Виконати випад в ліву сторону – перемістити вагу тіла на ліву ногу, праву витягнути, розгортаючи тулуб вправо на 90 градусів, перемістити вагу тіла на праву ногу, ліву випрямити, перейти в положення випад вперед. 8 разів вліво, 8 разів вправо.

Вправа № 2:

Виконати випад в праву сторону, ліву ногу витягнути. Розгорнути тулуб в праву сторону, перейти в положення випад вперед. Виконати 8 разів в праву сторону, потім перемістити вагу тіла на ліву ногу і виконати 8 разів на ліву сторону.

Вправа № 3:

Поставити стопи на півтори ширини плечей, захопити стопи руками, намагаючись сісти якнайнижче, випрямляючи спину і виводячи таз вперед. Виконувати протягом 1 хвилини.

Вправа № 4:

Встати на коліна, руки захопити в замок. Виконати присідання вправо-вліво, поперемінно торкаючись сідницями підлоги. 6 разів в кожну сторону.

Вправа № 5:

Встати на коліна, коліна розвести якомога ширше, стопи розвести в сторону. Виконати 12 присідань, торкаючись сідницями підлоги.

Вправа № 6:

Сісти на підлогу, з’єднати ноги разом і виконати 12 пружинистих нахилів уперед.

Вправа № 7:

Сісти на підлогу і розвести прямі ноги в сторони, виконати пружинисті нахили вперед. 12 разів.

Вправа № 8:

Сісти на підлогу, ліву витягнути, праву зігнути в коліні і притиснути стопу до лівого стегна, виконати нахили вперед. 8 разів до лівої ноги, потім поміняти положення ніг.

Вправа № 9:

Сісти на підлогу, ліву ногу витягнути, праву ногу зігнути і відвести назад, виконати нахил вперед. Зробити 12 пружинистих нахилів і поміняти ноги.

Вправа № 10:

Сісти на підлогу, сплести в “лотос” і виконати нахил вперед. 12 разів.

Вправа № 11:

Сісти на підлогу, з’єднати стопи разом, потім ліктями розвести ноги в сторони. 16раз.

Вправа № 12:
Сісти на підлогу поперемінно закласти за шию праву і ліву ноги.

Вправа № 13:

Лягти на живіт, зігнути руки в ліктях. Випрямити руки, прогнути спину, голову підняти нагору. Затриматися в цьому положенні 30 сек.

Вправа № 14:

Лягти на живіт, взяти руками за стопи. Прогнути спину, голову підняти нагору. Затриматися в цьому положенні 30 сек.

Вправа № 15:

Лягти на живіт, зігнути ноги в колінах. Випрямити руки, прогнути спину. Затриматися в цьому положенні 30 сек.

Вправа № 16:

Виконати “гімнастичний міст”. Затриматися в цьому положенні 30 сек.

Вправа № 17:

Поставити ноги разом, виконати нахил вперед. Затриматися в цьому положенні 30 сек.

Ø Закінчення заняття о 18:30. Згортання

Ø Роздатковий матеріал для занять вдома (наголосити на їх обов’язковому виконанні)

Пам’ятайте, що те як пройде ваше заняття залежить тільки від вас, дозволяйте собі відходити від шаблонів і фантазувати над вправами. Гарних занять.

Комплекс вправ для ранкової розтяжки

Комплекс вправ на гнучкість після сидячої роботи

1. Ще лежачи в ліжку, заведіть руки за голову і зчепите в замок. Потягніться руками вгору, а ногами вниз, неначе в різні боки, по 10 глибоких вдихів і видихів.

2. Далі підтягніть коліна до грудей і обійміть себе за них. Порахуйте до 10.

3. Перекиньтеся на живіт, підніміть корпус і упріться руками в ліжко. Так ви потягніть спину.

4. Потім повільно сядьте на край ліжка, ноги поставте на підлогу, а руки долонями покладіть на підлогу, вигніть спину дугою, розтягуючи м’язи спини. Знову порахуйте до 10, повільно підніміться і повторіть 2-3 рази.

5. Повільно покрутіть головою в різні боки, розминаючи шию: вперед-назад, вліво-вправо, кругові рухи.

6. Тепер зробіть плечима кругові рухи в різні боки, по 6 разів.

7. Тепер встаньте і потягніться руками вгору, а потім нагніться вниз, намагаючись не згинати коліна, а руками доторкнутися до підлоги. Повторіть 6 разів.

 

 

 

 

1. Сидячи на стільці, одну випрямлену ногу покладіть на поруч стоїть табурет або стілець. Не округляючи спину, нахиліться вперед, тягніться руками до кінчиків ніг. Повторіть з іншою ногою.

2. Стоячи, зробіть глибокий випад ногою вперед. Попружиньте трохи вгору-вниз, розтягуючи м’язи ніг і тазової області. Поміняйте ноги.

3. Ляжте на спину. Коліно правої ноги підтягніть до себе і скрутіть вліво, повернувшись трохи на бік. Повторіть для іншої ноги, потім обидва коліна підтягніть до себе, обійміть себе і затримаєтеся в цьому положенні на декілька секунд.

4. Встаньте поряд із стільцем, взявшись за спинку правою рукою. Ліву ногу зігніть в коліні, лівою рукою притисніть ліву щиколотку до сідниць. Потягніть ногу.

5. Нагніться вліво-вправо, вперед-назад тулубом. Вправу виконуйте повільно, намагаючись максимально розтягнути м’язи.

6. Сядьте на стілець, потім поверніться назад, обхопивши спинку стільця двома руками. При цьому не відривайте ноги від підлоги, а сідниці від сидіння. Затримайтеся в цьому положенні.