Фотографія автора

Прийняття гуртка в курінь

Гурткові

Мета: прийняття гуртка в курінь.

місце: Стрийський парк, Липова алея, м. Львів

Програма:

14:30 – відкриття

15:00 -15:30 -Офіційна частина, церемонія прийняття

15:30 -16:45 – Пісні під гітару, ігри

16:45 – 17:00 – закриття

17:00 – неофіційна частина заходу.

Детальний опис програми:

До відкриття акції запрошується зв’язкова та курінна.

Прийняття гуртка є важливою подією як для самого гуртка, так і для куреня, бо в свою сім’ю вони приймають нових її членів, які будуть разом творити історію цього куреня, розвивати його, і він залишиться назавжди в них в серцях. Ця акція  буде відбуватися у Стрийському парку  посеред  липової алеї. Акція повинна відбуватися без попередження для юначок, які приймаються в курінь. Юначки повинні прийти в Стрийський парк в одностроях для проведення позапланових сходин.

На прийнятті повинні бути присутні всі виховники куреня, зв’язкова, та старші пластунки, вихідці з цього ж куреня(по-можливості). Вони  утворюють коло, всередині якого буде знаходитися гурток. Церемоніал розпочнеться словами СКОБ!

Далі  виховниця виголосить промову, що зобов’язується любити своїх юначок, плідно трудитись задля того, щоби її гурток був успішним.

А юначки в свою чергу хором промовляють: «обіцяємо, що будемо любити та поважати свою подругу-виховницю, добре вчитись, гарно пластувати, цвісти і пахнути як квітки!»

Тоді виховниця вручає сильветку гуртка та число куреня і як подаруночок – кулон у вигляді маргаритки.

Потім усі разом сідають в довільному порядку на галявині та співають пісень, грають в комунікативні ігри.

Закриття, фрукти, сік і приємне спілкування.

Ігри

Гра “Таємничий незнайомець”

Один з юнаків загадує з числа присутніх Таємного незнайомця. Інші ж, використовуючи підказки, повинні відгадати, хто ховається під іменем Таємного незнайомця. Наприклад, юнак, загадавши когось, дає першу підказку: “У нього сірі очі”. Якщо хтось здогадався – просто починає посміхатися. Тим часом, дається все більше і більше підказок про загадкового Незнайомця (чи має він домашніх тварин, про сім’ю, риси характеру і тощо) і так до тих пір, поки не з¢являться посмішки на обличчях всіх юнаків.

Ця гра розвиває в юнаків спостережливість та уважність один до одного, а також почуття власної гідності.

Обговорення:

  • Після якої підказки ви здогадались, хто був Таємничим незнайомцем?
  • Чи важко було довго тримати свою відповідь у таємниці?
  • Чи хотіли б ви побути в ролі Таємничого незнайомця?

Гра “Корабель серед скель”

Гра вчить юнаків під час спілкування опиратися на власну інтуїцію та довіряти своєму партнеру.

Всі учасники гри, тримаючись за руки, стають в колі. Так утворюється Берег, всередині якого знаходиться небезпечне море зі скелями (їх роблять за допомогою кількох стільчиків). Один з юнаків грає роль Корабля, який із зав’язаними очима повинен дістатися “неушкодженим” до Гавані (цю роль виконує юнак, який стоїть в колі разом з усіма). Ще один гравець – це Капітан, який буде керувати за допомогою слів своїм Кораблем. Завдання виховника в цій нелегкій грі: створити помірної складності перешкоди (скелі). Взагалі, можна дозволити Кораблю і Капітану попередньо визначати, скільки “скель” вони хотіли б оминути.

Коли Корабель досягне кінцевої точки свого маршруту, Гавань радісно кричить: “Ти досяг своєї мети!”, і міцно його обіймає. За один раз “відправляти у плавання” можна не більше двох-трьох юнаків.

Обговорення:

  • Чи почував ти себе безпечно зі своїм Капітаном?
  • Що в наступний раз твоєму Капітану краще зробити інакше?
  • Що було найважчим для тебе, як для Капітана?
  • Як ти почувався, коли був Кораблем?

Гра “Прошепочи ім’я”

Гра допоможе “задіяти” навіть самих скромних юнаків, так як в ній потрібно себе вести тихо і непомітно.

Учасники гри вільно рухаються по кімнаті, при цьому підходять до різних юнаків і шепочуть їм на вушко своє ім’я (2-3 хв.). Підходити потрібно в першу чергу до малознайомих. Після того, юнацтву потрібно вже буде шепотіти ім’я не своє, а того, до кого підійшли.

Коли уже всі добре знають один одного, можна використовувати інші варіанти гри, наприклад: “Прошепотіти іншому на вушко найрадіснішу подію, яку  пережили вчора”, “…що цікавеньке ви робили на цих вихідних” і т.д.

Обговорення:

  • Чи взнали ви, як кого звати?
  • Чиє ім’я вам було найбільш складно запам’ятати?
  • Чиє ім’я вам сподобалось найбільше?

Гра “Передай маску”

Юнацтво любить грати в ігри, де можна поводити себе спонтанно, виявити своє почуття гумору. Отож, надаємо їм таку можливість.

Всі учасники гри сідають в коло. Перший гравець надає своєму обличчю особливого виразу, повільно повертає голову до свого сусіда зліва, щоб він зміг краще роздивитися. Сусід повинен в точності повторити цей вираз на своєму обличчі, а далі – повільно повертає голову вліво, змінюючи при цьому вираз обличчя на новий. Так само діють і всі інші учасники гри: спочатку учасники в точності повторюють вираз обличчя свого сусіда справа, потім придумують власний вираз обличчя (може бути комічним або погрозливим, страшним або смішним).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Оцінка *