Мета: прийняття гуртка в курінь.
місце: Стрийський парк, Липова алея, м. Львів
Програма:
14:30 – відкриття
15:00 -15:30 -Офіційна частина, церемонія прийняття
15:30 -16:45 – Пісні під гітару, ігри
16:45 – 17:00 – закриття
17:00 – неофіційна частина заходу.
Детальний опис програми:
До відкриття акції запрошується зв’язкова та курінна.
Прийняття гуртка є важливою подією як для самого гуртка, так і для куреня, бо в свою сім’ю вони приймають нових її членів, які будуть разом творити історію цього куреня, розвивати його, і він залишиться назавжди в них в серцях. Ця акція буде відбуватися у Стрийському парку посеред липової алеї. Акція повинна відбуватися без попередження для юначок, які приймаються в курінь. Юначки повинні прийти в Стрийський парк в одностроях для проведення позапланових сходин.
На прийнятті повинні бути присутні всі виховники куреня, зв’язкова, та старші пластунки, вихідці з цього ж куреня(по-можливості). Вони утворюють коло, всередині якого буде знаходитися гурток. Церемоніал розпочнеться словами СКОБ!
Далі виховниця виголосить промову, що зобов’язується любити своїх юначок, плідно трудитись задля того, щоби її гурток був успішним.
А юначки в свою чергу хором промовляють: «обіцяємо, що будемо любити та поважати свою подругу-виховницю, добре вчитись, гарно пластувати, цвісти і пахнути як квітки!»
Тоді виховниця вручає сильветку гуртка та число куреня і як подаруночок – кулон у вигляді маргаритки.
Потім усі разом сідають в довільному порядку на галявині та співають пісень, грають в комунікативні ігри.
Закриття, фрукти, сік і приємне спілкування.
Ігри
Гра “Таємничий незнайомець”
Один з юнаків загадує з числа присутніх Таємного незнайомця. Інші ж, використовуючи підказки, повинні відгадати, хто ховається під іменем Таємного незнайомця. Наприклад, юнак, загадавши когось, дає першу підказку: “У нього сірі очі”. Якщо хтось здогадався – просто починає посміхатися. Тим часом, дається все більше і більше підказок про загадкового Незнайомця (чи має він домашніх тварин, про сім’ю, риси характеру і тощо) і так до тих пір, поки не з¢являться посмішки на обличчях всіх юнаків.
Ця гра розвиває в юнаків спостережливість та уважність один до одного, а також почуття власної гідності.
Обговорення:
- Після якої підказки ви здогадались, хто був Таємничим незнайомцем?
- Чи важко було довго тримати свою відповідь у таємниці?
- Чи хотіли б ви побути в ролі Таємничого незнайомця?
Гра “Корабель серед скель”
Гра вчить юнаків під час спілкування опиратися на власну інтуїцію та довіряти своєму партнеру.
Всі учасники гри, тримаючись за руки, стають в колі. Так утворюється Берег, всередині якого знаходиться небезпечне море зі скелями (їх роблять за допомогою кількох стільчиків). Один з юнаків грає роль Корабля, який із зав’язаними очима повинен дістатися “неушкодженим” до Гавані (цю роль виконує юнак, який стоїть в колі разом з усіма). Ще один гравець – це Капітан, який буде керувати за допомогою слів своїм Кораблем. Завдання виховника в цій нелегкій грі: створити помірної складності перешкоди (скелі). Взагалі, можна дозволити Кораблю і Капітану попередньо визначати, скільки “скель” вони хотіли б оминути.
Коли Корабель досягне кінцевої точки свого маршруту, Гавань радісно кричить: “Ти досяг своєї мети!”, і міцно його обіймає. За один раз “відправляти у плавання” можна не більше двох-трьох юнаків.
Обговорення:
- Чи почував ти себе безпечно зі своїм Капітаном?
- Що в наступний раз твоєму Капітану краще зробити інакше?
- Що було найважчим для тебе, як для Капітана?
- Як ти почувався, коли був Кораблем?
Гра “Прошепочи ім’я”
Гра допоможе “задіяти” навіть самих скромних юнаків, так як в ній потрібно себе вести тихо і непомітно.
Учасники гри вільно рухаються по кімнаті, при цьому підходять до різних юнаків і шепочуть їм на вушко своє ім’я (2-3 хв.). Підходити потрібно в першу чергу до малознайомих. Після того, юнацтву потрібно вже буде шепотіти ім’я не своє, а того, до кого підійшли.
Коли уже всі добре знають один одного, можна використовувати інші варіанти гри, наприклад: “Прошепотіти іншому на вушко найрадіснішу подію, яку пережили вчора”, “…що цікавеньке ви робили на цих вихідних” і т.д.
Обговорення:
- Чи взнали ви, як кого звати?
- Чиє ім’я вам було найбільш складно запам’ятати?
- Чиє ім’я вам сподобалось найбільше?
Гра “Передай маску”
Юнацтво любить грати в ігри, де можна поводити себе спонтанно, виявити своє почуття гумору. Отож, надаємо їм таку можливість.
Всі учасники гри сідають в коло. Перший гравець надає своєму обличчю особливого виразу, повільно повертає голову до свого сусіда зліва, щоб він зміг краще роздивитися. Сусід повинен в точності повторити цей вираз на своєму обличчі, а далі – повільно повертає голову вліво, змінюючи при цьому вираз обличчя на новий. Так само діють і всі інші учасники гри: спочатку учасники в точності повторюють вираз обличчя свого сусіда справа, потім придумують власний вираз обличчя (може бути комічним або погрозливим, страшним або смішним).