Вмілість “Винахідник / Винахідниця”

Вік: 9 — 11 років
Про цікаві винаходи і відкриття.
Увага: деяких дітей, частіше дівчаток, мало цікавлять технічні винаходи. Спробуйте працювати з побутовими речима, патентувати заколку для волосся, вдосконалити горнятко, змінити черевики тощо. Головне – розвинути вміння аналізувати, співставляти, придумувати, сприймати речі нестандартно.

  1. Дізнайся і розкажи, як робили великі винаходи (папір, літак, люстерко, морозиво тощо). Подумай, яким було б життя людей без цих речей.
  2. Від чого залежить форма і колір предметів, які нас оточують? Спробуй модернізувати звичайні речі: ручку, олівець, зошит, стіл, горщик для квітів і т.п., змінивши їх форму і колір. Поясни ідею свого вдосконалення. Можеш для цього використовувати малюнок.
  3. Довідайся, як змінюються властивості матеріалів та речовин. Застосуй ці зміни у власному проекті “диво-дім”.
  4. Навчись вирізняти прості частини, з яких складаються речі. Підбери три варіанти вдосконалення вирізнених частин. Склади табличку та гарно представ свої винаходи.
  5. Спробуй доповнити або покращити функції якоїсь речі на вибір. Зроби схему свого винаходу.
  6. Довідайся про чотири етапи розвитку систем. Підбери ілюстрації до кожного етапу розвитку літака або сукні.
  7. Придумай механізм, який трансформується, і виконай його макет.
  8. Оформи альбом власних винаходів. Можеш описати в ньому різні ідеї та проекти.
  9. Напиши статтю про свої винаходи та надішли разом з малюнками до новацького журналу.