Фотографія автора

Добре діло роби сміло

Орля

  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Теоретичний матеріал, який допоможе юнацтву отримати необхідні знання для того, аби мати зарахованою цю точку

План сходин рою

Вік дітей: 6-7 р

Загальний час: 60 хв – 1.10 год
Мета: І проба А4,
Тема: Добре діло роби сміло
Виряд: Аркуші білого паперу попередньо розрізані, аркуші кольорового паперу
попередньо розрізані, степлер зі скобами, кольорові олівці, маркери чорні, ручки.

 

10 хв / Відкриття
– збірка вколі
– Новацька ранкова молитва
– привіт (“Відкриваємо наші сходини новацьким привітом “Готуйсь!”);
– Пісня новаків і новачок
– перевірка присутності
5хв / Розповідь

Казка про доброго Петрика

В одному місті жив-був хлопчик на ім’я Петрик. Петрик дуже хотів мати багато
друзів. Але він зовсім не вмів дружити, а вмів тільки битися. Він думав, що тільки бійкою
і грубістю можна щось комусь довести або привернути до себе увагу. Хлопці його
боялися, і друзів у нього майже не було.
Одного разу Петрик побачив на дорозі велику калюжу з різнокольоровими брудними
плямами. Він підійшов ближче, щоб краще розглянути її. І раптом проїжджаючий повз
автомобіль оббризкав його водою з ніг до голови.
Петрик, весь мокрий і брудний, хотів було бігти додому. Але тут помітив, що
знаходиться всередині прозорої великої мильної бульбашки. Спочатку Петрик дуже
здивувався і почав її розглядати. Але потім злякався, бо зрозумів: вибратися з бульбашки
він не зможе. Вона була дуже міцною і ніяк не хотіла лопатися.
З того часу всі погані справи Петрика назад до нього ж і повертались. Наприклад:
намагається Петрик кого-небудь вдарити, а бульбашка удари йому назад повертає. Кине
Петрик в кого-небудь камінь, а той летить назад – прямо в Петрика.
– Це що ж виходить? Я тепер сам себе бити буду? – Подумав Петрик, і йому стало
дуже боляче і прикро.
Як же мені тепер грати з хлопцями? – Заплакав хлопчик.
Так він і ходив кілька днів в бульбашці. Битися боявся, адже себе бити боляче і нецікаво.
Грати одному нудно. А от бульбашки ніяк не міг позбутися.
Давайте допоможемо Петрикові розібратися, які справи є добрими, а які поганими,
граючи в гру «Добрі і погані вчинки»

7хв / Гра «Добрі і погані вчинки»

Всі діти стають в коло. Ведучий називає добру або погану справу в довільному порядку.
Якщо справа добра – всі плескають в долоні, якщо погана – тупотять ніжками.
Перелік справ:
Допомогти мамі помити посуд
Відкрити ногою двері
Плюнути на товариша
Погодувати пташку
Намалювати бабусі малюнок
Поділитися цукерками з друзями
Порозкидати іграшки

Викинути на стежину обгортку від цукерки
Допомогти товаришу одіти курточку
Віддати загублену річ
Не слухати маму і не лягати вчасно спати
Посадити дерево
Шуміти під час заняття
Перевести стареньку бабусю через дорогу

5 хв / Продовження розповіді

І ось, вже зовсім зневірившись, Петрик сидів на лавочці на дитячому майданчику і
спостерігав, як весело грають діти. Раптом він побачив дуже симпатичну дівчинку з
лялькою. Дівчинка не знала, що Петрик любить битися, і не злякалася його, а, навпаки,
покликала грати. Петрик дуже зрадів і вирішив пригостити дівчинку яблуком, яке було у
нього в кишені. Він простягнув їй яблуко, і тут сталося диво – бульбашка лопнула! Петрик
був просто щасливий. Нарешті він звільнився!
Коли Петрик прийшов додому, він побачив на столі два великих яблука.
– Дивно, – подумав Петрик, – звідки б їм тут взятися? Адже останнє яблуко я
подарував дівчинці у дворі.
На наступний день Петрик знову пішов у двір до хлопців і дав їм свою машинку
пограти. А коли повернувся додому – побачив дві нові гарні машинки. І став Петрик
помічати, що, як тільки він зробить комусь добру справу, це добро до нього повертається,
та ще в подвійному розмірі. І щоб пам’ятати робити щодень хоч одну добру справу
Петрик завів собі щоденник добрих справ і старанно записував їх туди.
Давайте ми теж зробимо собі записнички добрих справ і будемо щодня їх туди
записувати.

15 хв / Майстерка Виготовлення записника добрих справ

Готові розрізані листочки білі і кольорові складаємо один на одний, по середині за
допомогою степлера з’єднуємо їх. Після того як з’єднали, складаємо в двоє так щоб
вийшов записничок. Зверху його підписуємо і прикрашаємо малюнками, які виконуються
олівцями.
З тих пір Петрик робив тільки добрі справи. У нього з’явилося дуже багато друзів.
Він навчився дружити з усіма і зовсім перестав битися. Адже в бульбашку йому більше не
хотілося!
Навчимо Петрика пісні Тому хто біля тебе?

5хв / Самодіяльна гра

Пісня з рухами «Тому хто біля тебе…»
Всі повторюють рухи за текстом, а на приспіві рухаються по колу.
Тому хто біля тебе, руку дай, руку дай,
Тому хто біля тебе, руку дай.
Приспів 2рази
Незалежно від віри, чи кольору людей
Ти люби усіх, усім роби добро.
Тому хто біля тебе, дай любов, дай любов,
Тому хто біля тебе, дай любов.
Приспів.2 рази
Тому хто тебе не любить, усміхнись, усміхнись.
Тому хто тебе не любить,усміхнись.

Приспів.2 рази
Того, хто біля тебе, обійми,обійми
Того, хто біля тебе, обійми.
Приспів.2 рази

 

5хв / Новацька розмова

Чи повинні ми робити добрі вчинки? Як часто? Чому?

5хв./ Хвилинка братчика/сестрички

– наступні сходини (коли, виряд);
– пригадка черговим прибрати домівку після сходин;
– згадуємо, хто чергує до і після наступних сходин.

5хв / Закриття

– збірка в колі;
– привіт (“Закриваємо наші сходини новацьким привітом “Готуйсь!”);
– вечірня Новацька молитва;
– розхід.

Відгуки

  1. Дякую сестричці Наталі за чудовий план сходин!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Оцінка *