Вмілість “Еколог ІІІ”

  1. Організує акцію з насадження дерев (понад 250 учасників)
  2. Організує екологічну акцію (понад 250 учасників з агітаційною частиною проти засмічення прибраної території)
  3. Організує та проведе ярмарок, на якому продасть будуть представлені вироби зі старих предметів.
  4. Зорганізує висвітлення у засобах масової інформації результатів проведення двох акцій.
  5. Проведе гутірку про поновлювальні джерела енергії та пояснить як можна економити вдома на спожитій енергії (в курені, станиці, школі, ВНЗ, тощо). Розкаже про використання старих предметів, продемонструє приклади.
  6. Доведе, що зменшив витрати енергії в іншому місці крім в себе вдома (в школі, в сусідів, в домівці, тощо)
  7. Здобуде вмілість Еколог ІІ та залучить 50 людей до “Години Землі”.

[hidepost]

Підказки

1. Організує акцію з насадження дерев (понад 250 учасників)

Така велика кількість учасників передбачає працю в громаді та знаходження спонсорів на добре діло (це не обов’язково якийсь дядько – кожен учасник може принести по деревцю, або по 10 гривень для закупівлі деревець). Теж стануть в пригоді зв’язки з місцевою владою, налагоджені куренем при здачі минулої вмілості.

2. Організує екологічну акцію (понад 250 учасників з агітаційною частиною проти засмічення прибраної території)

До пояснення точки 1 додається. Тут юнаку чи юначці прийдеться застосувати ще й свою (чи може колективну, як розуму на те вистачить) уяву. Які слова треба написати на брошурках і на знаках, щоб вони подіяли на широкий кагал.

3. Організує та проведе ярмарок, на якому продасть будуть представлені вироби зі старих предметів.

Це чудовий спосіб заробити грошей на добре діло чи курінну мандрівку. Тут проявляються організаторські якості, які необхідні майбутньому скобу чи вірлиці. Ярмарку передує організація міні мануфактури з виробництва таких виробів з відходів та старих речей. Важливим є те, що необхідно заробити певну суму грошей. Хоча б вийти на рівень окупності.

4. Зорганізує висвітлення у засобах масової інформації результатів проведення двох акцій.

Діло зроблено. Це звісно добре, але це не сприяє підняттю рівня організації та зміні у суспільній свідомості. От тут на допомогу приходять ЗМІ. Якщо багато працювати, висвітлювати свою діяльність у ЗМІ та ще й ЗМІ зі святами вітати та дякувати кожного разу, як прийшли, про місцевий осередок організації завше будуть добре говорити і навіть самі навідуватись.

5. Проведе гутірку про поновлювальні джерела енергії та пояснить як можна економити вдома на спожитій енергії (в курені, станиці, школі, ВНЗ, тощо). Розкаже про використання старих предметів, продемонструє приклади.

Точка вимагаю підготовки гутірки за всіма канонами. Перед проведенням гутірки юнак чи юначка мусить пред’явити детальний план гутірки (розписано по хвилині),  ігри та інтерактивні частини гутірки, роздатковий матеріал, тощо виховнику на перевірку. Теж необхідно переконатись, що гутірку слухатиме не 5 людей, а хоча б 20, які ще не слухали подібної гутірки – щоб робота не пропадала.

6. Доведе, що зменшив витрати енергії в іншому місці крім в себе вдома (в школі, в сусідів, в домівці, тощо)

Пред’явивши результати отримані в себе вдома юнак чи юначка без проблем переконають інших людей.

7. Здобуде вмілість Еколог ІІ та залучить 50 людей до “Години Землі”.

Цей пункт передбачає тяглість знань, тому що виховник може спитатись будь-яку точку з попередньої вмілості та суспільно-корисну просвітницьку діяльність. Розвиває комунікативні та організаторські вміння юнака чи юначки.[/hidepost]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Оцінка *