Фотографія автора

02. Знає в загальному історію Пласту в його шести етапах, а саме: 1911-1920; 1920-1930; 1930-1945; 1945-1950; 1950-1990; 1990-по сьогодні

УПЮ, Друга проба

Теоретичний матеріал, який допоможе юнацтву отримати необхідні знання для того, аби мати зарахованою цю точку

Рекомендується перед здачею точки подати юнацтву всю можливу інформацію про історію Пласту на власне опрацювання.

Лінки з інформацією про історію:

а) Стаття на Пластовому порталі

б) Стаття на Вікіпедії

в) “Нарис з історії Пласту” Олександра Сича

 

Перевірка даної точки. Чому ця точка є важлива

Формою здачі точки мала б бути презентація наступного змісту – на кожен етап потрібно вибрати і показати лише три події, котрі сталися в цей період. Тоді юнаку потрібно аргументувати, чому він обрав саме ці події, а роль виховника – ставити незручні питання. Таким чином ми мінімізуємо можливість схеми «завчив – здав – забув» чи «завчив і переказав».

У цій точці потрібно максимально спонукати до аналізу та осмислення й висловлювати власну думку, а не переказу «як у книжці».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Оцінка *