Ціль
Можливість для юнацтва відчути себе якимось історичним героєм, навчитись створювати образ цього героя
Терен
Табір
Необхідні матеріали
- Костюми
- Декорації
Опис та правила
Кожен учасник Рольової гри створює собі персонажа, життєвий шлях та доля якого залежить від костюму, вигаданої історії, поведінки, манер та покликання. Такі персонажі разом об’єднані в 3 князівства — підтабори, в яких вони повинні прожити весь час Рольової гри. Найважливішим завданням є розбудувати Князівство, тобто оздобити табір усім можливим: стінами, бойовими спорудами, декораціями, хижинами і т.д. Бігати по ігровій локації та виконувати квести можуть лише 4 персонажі, решта сидить на території Князівства. Персонажі які вже відбігали частину квестів можуть мінятися з тими, що сидять на князівстві. Персонажі, які сидять на князівстві зобов’язані забезпечити захист замку в князівстві, а також забезпечувати їжею та водою тих що бігають, чи будуть бігати. Активний ігровий час, протягом якого можна здавати квести та воювати з іншими князівствами: 9:00 — 18:00(крім розбійників, яким можна здійснювати набіги на персонажів до 22 години). В Рольовій грі важлива не перемога, а участь, тому ніякої системи вичислення хто переміг, чи хто кращий немає. Учасники просто граються в гру. Для того щоб розпочати напади на князівство для початку потрібно щоб волхв знищив магічний бар’єр. Це довгий ритуал який потребує досить великих затрат часу. Після того бар’єр зникає і можна здійснювати набіги на князівства. Всю гру контролює Ігровий Майстер. Ігрова локація — межі є визначеними, і далі за них заходити заборонено. По всій ігровій локації розкидані Квестери — персонажі, які дають завдання учасникам князівств. За виконання завдання князівство отримує золотники та інші ігрові ресурси/атрибути. Кожен персонаж має ж/с(життєві сили). Якщо його ж/с рівні нулю, він помирає і йде на відпрацювання(20 хв.) до таверни. Також в грі можна одружуватися, маючи Перстень.
Покликання: кожен учасник обирає собі своє покликання: воїн, ремісник, розбійник, волхв.
Воїн(3 ж/с) — має право робити набіги на інші поселення. Може носити зброю і використовувати її активно в боях. Безсилий проти магічних стін, може руйнувати лише вже знищені. Вміння: “Руйнівний удар” – може зносити по 1 ж/с будь якому персонажу при тілесному контакті зброєю або руйнувати нею ж будівлі чи стіни.”Режим берсерка” – на 15 секунд персонаж стає безсмертним, після чого помирає. В Режимі берсерка персонаж не може наносити ніякої шкоди ж/с суперників чи знищувати стіни, а лише прикривати та захищатися. Для активації режиму потрібно опустити зброю та голосно заревіти піднявши голову вгору.
Ремісник(3 ж/с) — мирний житель. Може вільно пересуватися усією ігровою локацією, забезпечує село їжею, знаннями, може обмінюватися з іншими ремісниками, займатися торгівлею. Вміння: “Відкрити лавку” відкриває лавку для продажу у будь якому зручному та вигідному місці, виклавши весь можливий товар для продажу чи оренди персонажам не залежно від їхнього князівства. При відкритті лавки персонаж зобов’язаний пропрацювати щонайменше 1 годину, навіть при відсутності будь якої клієнтури. Якщо ж персонаж не може продовжувати тримати лавку протягом зазначеного часу, він автоматично помирає і йде на відпрацювання до таверни. В цей час персонаж є безсмертним і не бере участь в жодних бойових діях.”Знижка” – при купівлі будь-яких речей має 10% знижку в усіх можливих продавців, а також при продажу товару Шахраю вміє виторгувати додаткових 10% до ціни.
Розбійник(2 ж/с) — єдиний вид воїнів, які мають право провадити бойові дії після 18 години, і до 22:00. Протягом дня при сутичці з воїном безсилий. Також може шпигувати і приносити корисну інформацію в село. Вміння: Після 18 години має бонус: “Миттєве вбивство” підкравшись ззаду чи з непомітного місця і перерізавши горло. Це означає що ця людина померла і повинна відробити на наступний день від початку гри 20 хв. в Таверні. “Сигнал” – може сигналізувати про своє місцезнаходження чи місцезнаходження чиєгось поселення, або просто для відвертання уваги. Має комплект сигнальної атрибутики, яка складається з пітард, феєрверків та іншого піротехнічного реквізиту.
Волхв(2 ж/с)— персонаж з вміннями чарівника. В близькому бої безсилий. Його вистарчає на 2 магічних комбінацій, після чого йому необхідно відновити свою магію. Кожна комбінація потребує часу, тому волхви без захисту по суті є безсилі. Вміння: “Знищити стіну” – 3 хв. магічного ритуалу біля однієї з стін міста. Обрізається стрічка, після чого можна валити ту частину стіни. “Зцілення” – 1 хв., відновлює 1 ж/с будь якому вибраному персонажеві. Провадить магічний ритуал над персонажем, якого хоче зцілити. ”Прокляття природи” – 10с., вбиває персонажа суперника при попаданні в нього магічною кулькою.
Одруження — спеціальний ритуал який відбувається під керівництвом Священника, за допомогою якого можна збільшити кількість мешканців в князівстві. Після того як один з членів князівства пропонує одружитися дівчині, вони йдуть до вівтаря, де після проходження церемоніалу дівчина переходить до князівства хлопця. Там вона пробуде як член князівства до кінця гри.
Смерть — якщо гравець помирає, він йде в Таверну на відпрацювання. Після 20 хв. відпрацювань(рубання дрів, нанесення води, допомога в приготуванні їжі, прибирання і т.д.) повертається в гру.
Квестери і квести
1.Князь. – вдертися в довіру до Повстанців. Після того як повстанці довіряться і розкажуть про організоване повстання проти Князя, розповісти йому, щоб він зміг вжити заходів. Коли повстання буде придушено, князь посадить повстанців в темницю, а за виконання завдання дасть 500 золотників.
2.Повстанці. – знайти таємний штаб повстанців. Для того щоб ввійти в довіру повстанців, потрібно зірвати 3 оголошень про розшук Вбивці, одного з повстанців який переховується в лісі. Коли князівство принесе оголошення, Повстанці попросять оббігти з таємним листом: Св’ященника, Барда, Коваля, Селянина. Коли збиратимуться ці підписи, ніхто не повинен бачити цього, інакше можуть виникнути проблеми. Це таємна місія, яка потребує цілковитої безпеки. Після того як князівство збере підписи їх необхідно принести повстанцям. І останнє завдання організувати мітинг під палацом Князя. 14:00 в другий день, усі князівства які виконали даний квест повинні таємно зібратися і зробити мітинг з транспорантами, шумом, криками і т.д. Під палацом Князя. За це повстанці дадуть по 50 золотників кожному хто брав участь в мітингу.
3.Жебрачка. – хвора, стара та квола жінка котру знедолило життя. У неї невиліковна хвороба, і тільки допомогою усіх жителів її можливо вилікувати. Для початку необхідно пожертувати їй будь яку суму, після чого вона попросить щось попоїсти, так як дуже давно вже не відчувала бодай крихти хліба в роті. Після того як князівство її нагодує, вона попросить занести свічку і поставити за її здоров’я в церкві у Священника. Та коли представники князівства повертаються, Жебрачка просить на останній крок — виготовлення чарівного зілля. Виготовити його може лише Язичник. Та для виготовлення зілля він попросить зробити для нього тарель з усіма можливими дарами та пожертвуваннями матінки природи(корзинка наповненна листям, грибами, квітами, комахами і т.д.). Після виготовлення чарівного зілля, коли Жебрачка його вип’є вона одразу відчує прихід сили та одужання. Вона попросить вибачення і скаже що нажаль не має грошей щоб віддячити, та може дати ПерстеньабоАмулет Язичника.
*в міх для пожертв можна кидати золотники. За пожертву Іграшки для її дітей, віддячить 100 золотників. За пожертву розміром 2000 золотників і більше Жебрачка може дати Перстень або Амулет Язичника*
4. Бард. — персонаж, котрий не дає квесту, але вони через нього проходять. Він не має місця локації, вільно пересувається всією Київською Руссю і ходить та оспівує легенди, балади, та квести які були виконані, або ще будуть виконані.
*ходить по карті з гуслою(середньовічний музичний струнний інструмент) і виспівує інформацію про різноманітні квести*
5. Язичник. – язичник хоче розпалити війну між релігіями. Для цього для початку він просить зробити для нього ідола, який був би висотою в 1,5 м., та містив в собі поєднання 4 стихій: води, землі, вогню та природи. Після завершення створення ідола, просить зробити таємний ритуал, віддавши частину своєї душі ідолу. Частину душі віддати не вдається, віддається ціла душа, після чого чернь яка виконувала ритуал помирає, і згідно пунку Смерть йде на відпрацювання до таверни. Потім язичник просить привести священну тварину, яка повинна спостерігати за ритуалом, і князівство приводить козу. Все для ритуалу готово, і язичник запитується, чи не має князівство Амулета Язичника, який підсилює закляття. Після кількахвилинного ритуалу квест закінчується, і за словами язичника: “…Язичництво починає вже сіятися серед лав Київлян…” віддає винагороду 500 золотників, а якщо було пожертвувано Амулет Язичника тоді 1500 золотників.
*на локації язичника є пентаграми, де помедитувавши 10 хв. Можна відновити собі магію. Маючи Купол Часу медитація проходить 5 хв.*
6. Княгиня. – в князівстві горе, чи то княгиню щось вкусило, чи настрій в неї не той, але жителям її князівства живеться нелегко. Для початку її необхідно розсмішити, піднявши настрій якимись веселими жартами, акробатичними трюками та іншими хитрощами(Іграшка або Ром— чудово підійде як подарунок, який підніме настрій). Після чого вона щиросердечно признається що закохалася в П’яницю з місцевої Таверни. Та так як в неї не має таланту і вмінь будь що робити, вона просить допомогти зробити їй конверт та написати листа кохання.Та так як вона є Княгинею, з Княжої сім’ї, то всі слова в листі повинні починатися на літеру К. Віднісши листа П’яниці, він сприйме це як невдалий жарт і попросить передати їй квіточку, яку чернь сама ж повинні десь зірвати. 1) Якщо чернь зірве і принесе від 1 до 5 квіточок, тоді Княгиня розплачеться і скаже що він “невдаха, він її не вартує” і попросить залишити її в спокої, давши 300 золотників за виконання цього завдання. 2) Якщо чернь принесе велетенський і красивий букет, тоді Княгиня скаже: “Все, як він не спішить, то я спішу. Чернь, готуйте сватів, будемо самі свататися.” І дасть винагороду за хорошу звістку в вигляді 300 золотників та Капелюх Пірата.
7. Шахрай. – людина, котра розказує про відсутність проблем на Русі. Людина, в котрої завжди все супер і вона свято переконує як все чудово процвітає: освіта, економіка, розвиток ремесел. Також, Шахрай дешево скуповує предмети. Для початку він просить назбирати дрів для сім’ї черні. Коли чернь князівства виконає завдання і знайде нове місце локації Шахрая, він попросить назбирати очерет з чарівного озера і принести його Розбійникам. Виконавши це завдання і знайшовши його, він попросить виміняти в князя Іграшку. Коли ж вдасться і її дістати, шахрай подякує за виконану роботу і дасть за ці завдання 50 золотників, після чого почне втікати. Якщо чернь його зловить і буде намагатися вибити ще грошей, тоді дасть ще 150 золотників. Якщо ж їм буде мало і вони не будуть відставати від Шахрая, тоді він поверне Капелюх Пірата, і скаже що це останнє що в нього залишилося.
*Шахрай не має визначеного місця локації і постійно змінює його, щоб його важче було знайти*
*Скуповує за дешевими цінами непотрібні князівствам предмети: Перстень(500 золотників),Амулет Язичника(500 золотників),Купол Часу(500 золотників),Додатковий персонаж(1500 золотників), Капелюх пірата(500 золотників),Молот(300 золотників),Священна чаша(300 золотників).Такі предмети як Іграшка, Випивка та Ром вважає непотребом і не купує*
8.Вбивця. – тимчасовий ігровий персонаж, котрий живе до кінця виконання квесту хоча б 1 з князівств. По цілій ігровій локації розклеяні оголошення про його розшук та прохання привести князю за винагороду. Як тільки одному з князівств вдасться його схопити і привезти до князя, князь дасть за нього 300 золотників, а також Додаткового персонажа.
*персонаж є тимчасовим та існує лише до кінця виконання квесту. Немає особистої локації, вільно пересувається всією ігровою локацією*
9. П’яниця. – персонаж, локацією якого є таверна. Він сидить і чекає коли його хтось пригостить випивкою. За кожну Випивку він розповідає якісь чутки про квести, можливі альтернативні розв’язування квестів, або приблизне розташування захованого скарбу. Також є азартним гравцем і грає в доміно на гроші. Вигравши в П’яниці в доміно 3чі підряд або пригостивши його 5-ма порціями Випивки або порцією Рому можна отримати Додаткового персонажа.
*можна зіграти з персонажом в доміно на гроші*
*пригостивши Випивкою можна дізнатися якісь цікаві подробиці перебігу гри або додаткову інформацію про квести*
10.Табір розбійників. – ігрова локація з великою кількістю персонажів. На локації існує чорний ринок де можна купувати різні речі. Квест розпочинається в ватажка розбійників. Він просить принести з Таверни 5 порцій Випивки. Чернь може їх купити, а може викрасти. Після того, коли він отримає Випивку, він попросить викрасти в Ковалямолот. По принесенні молота на табір, розбійники запропонують взяти участь в серйозній афері. Для початку потрібно буде взнати інформацію в Священника. Принісши їм інформацію, і взнавши всі деталі, коли закривається церква здійснити розбійниками князівства нічне тихе пограбування, викравши Священну Чашу. За виконання цих авантюр розбійники дадуть винагороду в розмірі 1500 золотників.
11.Священник. – персонаж, з яким завжди можна поговорити про життя, проблеми, та просто помолитися в церкві. Також він має право провадження обрядом Одруження. Квест: потребує для початку поспілкуватися з ігровими персонажами, і довідатися в кого вселився злий дух, про якого йому розповів один з відвідувачів церкви. Цікаву інформацію про те, що дух вселився в Барда зможуть розказати Гончар та Жебрачка. Принісши інформацію від них, Священник попросить допомогти йому, поговоривши ще з Бардом. Розмова з Бардом ні до чого не приведе, він буде все заперечувати, і тоді Священник попросить освятити його священною водою. Після освячення, Бард знепритомніє і попросить води. Коли чернь князівства виконає й це завдання і принесе воду для Барда, той одразу подякує і попросить передати Священнику гроші(1000 золотників) на церкву, за таку благородну справу. 1)Якщо князівство прийде і подякує Священнику, віддавши всю суму 1000 золотників, отримають Священну Чашу та 200 золотників. 2) Якщо князівство приховає винагороду і просто передадуть подяку від Барда, то отримають також тільки подяку від Священника.
*при наявності в представника чоловічого роду Перстня та згоди жінки з іншого князівства здійснює Одруження*
*приймає пожертви на церкву*
*може проводити виховні бесіди, розмови, чи звичайне спілкування. Виступає нейтрально добрим персонажом, будучи психологом для усіх знедолених та бажаючих спілкування*
12. Селянин з дружиною. – персонажі, які проживають на локації з будинком, господарством, городом. Вони дуже знедолені, цілими днями працюють, та цієї праці вистарчає лише щоб віддати данину Князю. Для початку, вони попросять змайструвати 1 з видів знаряддя праці для городу(лопата, граблі і т.д.). Після цього, пови вони будуть поратися по своїх хатніх справах, попросять підлити їхній сад. Для цього князівству потрібно придумати як краще полити всю цю територію. Потім, Селянин з дружиною, давши відповідні інгредієнти, попросять приготувати страву для прийому гостей. Після страви в них буде останнє прохання, це отримати якось в Язичника приправу для страви. Виконавши ряд завдань для сім’ї, князівство отримає: Додатковий Харчовий Запас та 100 золотників.
13. Гончар. – персонаж, який постійно весь в роботі та зайнятий виготовленням своїх замовлень. Нажаль, він не встигає і працювати і розносити замовлення, тому рознести замовлення він просить князівство. Віднесіть готові вироби: дружині Селянина, Княгині, Священнику та Жебрачці. Після цього гончар попросить піти замість нього на зустріч з П’яницею і прийняти замовлення. Коли Гончар довідається що П’яниця не має грошей, але хоче зробити замовлення попросить проігнорувати його, сказавши йому що не працює він за схемою кредитування. Та по дорозі, необхідно буде віднести в Таверну їхнє старе замовлення і взяти в них 500 золотників. Таверна заплатить 1000 золотників. 1) Якщо князівство принесе 1000 золотників, то Гончар скаже що він і не чекав що вони заплатять по старій ціні, і віддасть князівству 200 золотників та Амулет Язичника.
2)Якщо князівство принесе 500 золотників, Гончар подякує за виконану роботу та дасть 200 золотників.
14. Коваль. – персонаж, який постійно весь в роботі та зайнятий виготовленням своїх замовлень. Нажаль, він не встигає в термін виготовити меч для Князя і тому просить допомоги в князівства. Для початку попросить віднайти креслення, яке чи то він десь загубив, чи в нього поцупили. Є 4 місцязнаходження креслення: в Розбійників, в П’яниці, в Священника на полиці загублені речі та на локації біля озера. Після того як князівство віднайде креслення, він його ретельно вивчить і попросить принести необхідні матеріали. Метал можна взяти в Селянина, рукоятку в Барда. Потім Коваль попросить деякий час його не чіпати. Через 5 хв. Віг скаже що залишилося ще нанести гравірування, яке може зробити Язичник та освятити Меч в Священника. Після освячення занести меч Князю. Він уважно його огляне, подякує, та дасть 1500 золотників. 1) Можна принести гроші Ковалю, він відрахує з них 500 золотників і віддасть князівству, а ще в подарунок дасть Молот. 2)Можна приховати гроші і сказати Ковалю що Князь подякував за хороший виріб. І тоді Коваль подякує за допомогу.
Предмети
Золотники – ігрова валюта, якою розплачуються за харчі в таверні, за квести, предмети, та за будь які послуги чернь та бояри.
Перстень — якщо якийсь мужчина побачить в іншому князівстві жінку, яку він вважає собі за гідну дружину, він може позвати її до весілля. Після проходження церемоніалу в священника, жінка переходить на проживання до села, звідки родом був мужчина і надалі живе і вважається членом того князівства. Перстень можна купити в розбійників(4000 золотників), отримати за виконання квесту, або знайти.
Амулет Язичника — дозволяє волхву творити третє закляття, або використовується на квесті язичника для підсилення магії і отримання більшої кількості грошей за квест. Амулет Язичника можна купити в розбійників(2000 золотників), отримати за виконання квесту або знайти.
Купол Часу — магічний інгредієнт який дозволяє волхву економити час медитації з 10 до 5 хв. Купол Часу можна купити в розбійників(1500 золотників).
Іграшка — предмет, котрий символізує подарунок і піднімає настрій навіть самим ображеним персонажам. Іграшку можна купити в розбійників(200 золотників), отримати за виконання квесту або знайти.
Додатковий персонаж — предмет, котрий дозволяє вийти 5-му представнику черні на ігрову площадку, виконувати квести та вести бойові дії. Додаткового персонажа можна купити в розбійників(5000 золотників) або отримати за виконання завдання.
Капелюх пірата — предмет, який дозволить розбійнику при використанні вміння “Миттєве вбивство” красти в мертвого персонажа 50 золотників(при наявності таких в нього на руках). Капелюх пірата можна купити в розбійників(1500 золотників), отримати за виконання квесту або знайти.
Випивка — предмет, який піднімає настрій та є хорошим подарунком для примирення чи вивідання інформації з різних персонажів.Випивку можна купити в Таверні(100 золотників)
Ром — предмет, який вважається дуже хорошим подарунком і може вивідати інформацію навіть з самих стійких. Ром можна купити в Таверні(400 золотників) або розбійників(300 золотників).
Молот — предмет, який дозволяє воїну збільшити час використання вміння “Режим Берсерка” з 15 с. до 30 секунд. Молот можна купити в Коваля(1000 золотників) або отримати за виконання квесту.
Священна чаша — предмет, який дозволяє персонажу уникнути процесу Смерть після втрати ж/с. Після використання предмет зникає і здається в Таверні замість виправних робіт. Священну чашу можна купити в Священника(1000 золотників) або отримати за виконання квесту.