Ціль
Познайомитись, згуртуватись, створити відчуття одного цілого.
Терен
Домівка, будь-яке приміщення кількох квадратних метрів
Необхідні матеріали
- крісла або каремати
Опис та правила
Всі сидять в колі. Ведучий каже: «Зараз ми всі разом будемо малювати картину, і робити це Ми будемо не олівцями чи фарбами, а словами. Я беру великий аркуш паперу (показує руками) і малюю на ньому лінію горизонту. Я передаю цю картину тобі, … (називає ім’я того хто сидить поруч). Учасник «бере картину і каже:« Я бачу на цій картині лінію горизонту, яку намалював … (ім’я ведучого), малюю на ній (називає те, що хоче намалювати на картині) і передаю цю картину тобі , … (ім’я наступного по колу учасника)».
Таким чином, кожен учасник називає все, що до нього «намалювали» інші, в тому порядку, в якому ці предмети з’явилися на картині, при цьому, додаючи до назви кожного предмета: «… який намалював (ім’я автора)». Коли картина обійшла коло, і кожен учасник додав в неї щось своє, вона знову опиняється у тренера, і він знову перераховує всі предмети і авторів по порядку. Потім тренер каже: «Ось така у нас вийшла картина».
Якщо діти, почувши інструкцію, хвилюються, що не зможуть запам’ятати, хто що «намалював», ведучий їх заспокоює і обіцяє допомогти.
Чудова ідея! В гуртку з вивчення англійської мови підійде до любої тематики. Можна вживати цю гру на етапах повторення та узагальнення. Оскільки є елемент малювання та роботи в групі, то дітям сподобається. Дякую!!!
Дуже дякую за гру. Всім було цікаво і смішно. 5/5