Ціль
Гра допомагає юнакам навчитися орієнтуватися на місцевості, бути пильним і працювати в колективі
Терен
Подвір’я або галявина, де є багато простору
Необхідні матеріали
- стрічки різних кольорів
- люлька
- паперові смужки
- шкіц
Опис та правила
20 і більше учасників.
Всіх учасників поділяють на 4 групи за фізичною витривалістю: селяни, міщани, козаки, і характерники, їх можна розрізнити за допомогою стрічок певного кольору, завязаних на руку або на голову.
Селяни – найслабша і найбільша, а характерники найсильніша, проте найнечисленніша група.
Завдання – Гетьман загубив свою люльку, яку треба знайти.
Кожен учасник отримує 3 паперових смужки – “життя”.
Кожна група отримує приблизний план – шкіц місцевості, де зазначено, в які місцевості такий дорогий предмет може знаходитись.
Селяни, міщани, козаки вирушають в дорогу по черзі, з інтервалом 5 – 7 хвилин. Характерники залишаються на довше. Завдання полягає в тому,знайти люльку, але ускладнене тим, що всі три групи хочуть догодити гетьману, і знайти її, а, отже, ворогують між собою. Селяни – найслабші, і можуть тільки ховатись і втікати від інших. Міщани полюють на селян, козаки – на селян і міщан.
Кожен, кого “вбили” (зловили), мусить віддати одну картку – “життя” тому, хто його зловив.
15 хв після виходу останніх учасників теренівки вирушають характерники, їх неможливо “вбити” але вони полюють на всіх, їх завдання – не знайти люльку, а нейтралізувати якнайбільше шукачів. Переможці з селян, міщан, козаків – той, хто знайшов люльку, та його група. У випадку, якщо ніхто нічого не знайшов, переможцем є той, хто має найбільше “чужих життів”, та його група. Переможець серед характерників -той, хто має найбільше “чужих життів”. Терен і час варто обмежити.