Ціль
Розвиток вмілостей з картографії, мандрівництва, табірництва, самозарадності, і орієнтування на місцевості зокрема
Терен
Простір кількох квадратових кілометрів, мусить мати багато природних схованок (гайків, хащів, ровів, ям).
Опис та правила
Одна із нижче перерахованих речей стане вашою легендою:
- Карта (мапа) місцевості
- Картосхема місцевості
- Ваша ідея чогось іншого: шкіца, послання з інших країн, кодування карти ітд.
- Написане завдання як до місцевості добратися
Завдання: маючи на руках “легенду” дістатися до певного місця на терені. Що таке “легенда’?
Наприклад: від щогли прапора йти 50 кроків на північ, до старого дуба. Ставши під ним, взяти азимут 240 і йти 300 метрів … І т.д.
При чому можна робити маркування на деревах, що може допомогти в ході з допомогою кольорових стрічок, обривків паперу, ниток, линви тощо. Гра може бути ускладнена додатковими вимогами
– зробити собі знаряддя для їжі, збудувати місце для нічлігу (шелест, курінь);
– зварити собі їжу з їстівних рослин; орієнтуватись без компаса (вищий пілотаж);
Примітка: гра мусить бути дуже добре попередньо запланована – визначено сигнали початку і закінчення гри, враховуючи те, що треба буде чути їх з далекої відстані; чітко обмежено терен і час; прораховано варіанти заблудження учасників; заплановано запасний варіант на випадок непередбачених обставин (напр. непогоди).