Ціль
Гра вчить юнаків під час спілкування опиратися на власну інтуїцію та довіряти своєму партнеру.
Опис та правила
Всі учасники гри, тримаючись за руки, стають в колі. Так утворюється Берег, всередині якого знаходиться небезпечне море зі скелями (їх роблять за допомогою кількох стільчиків). Один з юнаків грає роль Корабля, який із зав’язаними очима повинен дістатися “неушкодженим” до Гавані (цю роль виконує юнак, який стоїть в колі разом з усіма). Ще один гравець – це Капітан, який буде керувати за допомогою слів своїм Кораблем. Завдання виховника в цій нелегкій грі: створити помірної складності перешкоди (скелі). Взагалі, можна дозволити Кораблю і Капітану попередньо визначати, скільки “скель” вони хотіли б оминути.
Коли Корабель досягне кінцевої точки свого маршруту, Гавань радісно кричить: “Ти досяг своєї мети!”, і міцно його обіймає. За один раз “відправляти у плавання” можна не більше двох-трьох юнаків.
Обговорення:
- Чи почував ти себе безпечно зі своїм Капітаном?
- Що в наступний раз твоєму Капітану краще зробити інакше?
- Що було найважчим для тебе, як для Капітана?
- Як ти почувався, коли був Кораблем?