Мета гутірки
Ознайомити пластунів із п'ятьма основними вадами команди, які можна перетворити на п'ять передумов її ефективності
План проведення
- Вступ про загальну концепцію (10 хв)
- Обговорення вади #1 (3 хв)
- Обговорення вади #2 (3 хв)
- Обговорення вади #3 (3 хв)
- Обговорення вади #4 (3 хв)
- Обговорення вади #5 (3 хв)
- Передумови згуртованої команди (5 хв)
- Приклад командної роботи к.ч. 26 (5 хв)
- Інформація про автора та джерело інформації (5 хв)
Основний матеріал
У даній гутірці є 2 основні блоки: обговорення 5-ти вад команди та пропозиція 5-ти елементів, які можуть зробити її ефективною. До кожної вади у презетації (лінк прикріплений нижче) подано цитату з книги Патріка Ленсіоні “5 вад у роботі команди”, зміст якої і лежить в основі гутірки. Перед проведенням гутірки рекомендовано прочитати саму книжку – буде корисною для особистого саморозвитку!
P.S. гутірка та презентація є розробкою к.ч.26 ім. Олени Пчілки, тому має відповідне оформлення. Також у презентації використано візуалізацію еленментів командної співпраці куреня.
Ігри, які можна використати з цією гутіркою
Закріплення інформації у формі гри - обов'язковий елемент гутірки. Оскільки вона орієнтована на велику кількість схухачів (як курінь, 30 осіб+), то правила гри наступні:
1) Усі учасники формують 5 довільних команд та обирають по одному представнику;
2) Кожен із п'яти представників отримує від виховника завдання "Підготуйте командою імпровізацію, яка би продемонстувала ваду команди* та її перетворення у позитив, який зробить її ефективною.
* кожна команда отримує одну з запропонованих у перезентації вад (виховник дає тягнути жереб, або вибірково озвучує пошепки на вухо);
3) Команди мають 10 хв на обговорення та підготовку імпези;
4) У довільному порядку команди по черзі демонстурують імпрези, не озвучуючи її теми;
5) Після демонстрації усіх імпрез виховник модерує загальне обговорення: "Команда, яка виступала першою, привстаньте з крісел, щоб ми пригадали про що був виступ. Питання до усіх інших команд: про що була імпрезка команди #1?" Таким чином виховник модерує обговорення усіх п'яти команд.
6) У результаті учсники гри закріплюють інформацію, подану в гутірці і фіксують її асоціативно до дій, які були здійснені під час взаємодії.
7) В кінці варто, щоб виховник ще раз підсумував основні 5 вад і їх альтернативи