Фотографія автора

Основи командотворення

Особистий розвиток, Речі, які навколо нас, Соціальна взаємодія, Молодше юнацтво, Старше юнацтво

Мета гутірки

Ознайомити пластунів із п'ятьма основними вадами команди, які можна перетворити на п'ять передумов її ефективності

План проведення

  • Вступ про загальну концепцію (10 хв)
  • Обговорення вади #1 (3 хв)
  • Обговорення вади #2 (3 хв)
  • Обговорення вади #3 (3 хв)
  • Обговорення вади #4 (3 хв)
  • Обговорення вади #5 (3 хв)
  • Передумови згуртованої команди (5 хв)
  • Приклад командної роботи к.ч. 26 (5 хв)
  • Інформація про автора та джерело інформації (5 хв)

Основний матеріал

У даній гутірці є 2 основні блоки: обговорення 5-ти вад команди та пропозиція 5-ти елементів, які можуть зробити її ефективною. До кожної вади у презетації (лінк прикріплений нижче) подано цитату з книги Патріка Ленсіоні “5 вад у роботі команди”, зміст якої і лежить в основі гутірки. Перед проведенням гутірки рекомендовано прочитати саму книжку – буде корисною для особистого саморозвитку!

P.S. гутірка та презентація є розробкою к.ч.26 ім. Олени Пчілки, тому має відповідне оформлення. Також у презентації використано візуалізацію еленментів командної співпраці куреня.

Ігри, які можна використати з цією гутіркою

Закріплення інформації у формі гри - обов'язковий елемент гутірки. Оскільки вона орієнтована на велику кількість схухачів (як курінь, 30 осіб+), то правила гри наступні:

1) Усі учасники формують 5 довільних команд та обирають по одному представнику;

2) Кожен із п'яти представників отримує від виховника завдання "Підготуйте командою імпровізацію, яка би продемонстувала ваду команди* та її перетворення у позитив, який зробить її ефективною.
* кожна команда отримує одну з запропонованих у перезентації вад (виховник дає тягнути жереб, або вибірково озвучує пошепки на вухо);

3) Команди мають 10 хв на обговорення та підготовку імпези;

4) У довільному порядку команди по черзі демонстурують імпрези, не озвучуючи її теми;

5) Після демонстрації усіх імпрез виховник модерує загальне обговорення: "Команда, яка виступала першою, привстаньте з крісел, щоб ми пригадали про що був виступ. Питання до усіх інших команд: про що була імпрезка команди #1?" Таким чином виховник модерує обговорення усіх п'яти команд.

6) У результаті учсники гри закріплюють інформацію, подану в гутірці і фіксують її асоціативно до дій, які були здійснені під час взаємодії.

7) В кінці варто, щоб виховник ще раз підсумував основні 5 вад і їх альтернативи

Додаткові матеріали

Корисні посилання

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Оцінка *